Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; Hire Me :D
Thursday, October 25, 2012 | Thursday, October 25, 2012 | 2 comments

NOT AVAILABLE !


Hey korang , Husna nak bukak tempahan edit blog *header belum lagi nak Dibuka :). Sorry lah kalau ada yang inbox facebook and tanye pasal tempahan tapi Husna takpat nak buat sebab busy dengan keadaan disekolah  . So , lagi bertambah busy lah kodd , dengan Nak Dekat UPSR ni  . Tapi Husna cuba untuk online blog and terima sebarang tempahan .

IMPORTANT . PLEASE READ . :
  • Tempahan hanya akan diterima melalui comment atau difacebook.
  • Yakin dan pasti dengan tempahan yang telah dibuat.
  • Beritahu dengan segera jika anda mahu mengubah apa-apa pada tempahan.
  • Tidak terlalu memilih dan beri maklumat secara 'details'.
  • Jika anda menukar URL , beritahu saya dengan segera.
  • Nombor telefon hanya akan diberikan pada mereka yang serius ingin membuat tempahan.
  • Saya takkan menerima sebarang tempahan jika anda terlalu memaksa atau tergesa-gesa.

HOW TO MAKE A PAYMENT ? :
  • Pembayaran akan diterima melalui Share-A-TopUp / Kad TopUp / Bank In.
  • Bayar dahulu untuk tempahan edit blog. Elak daripada ditipu.
  • Diberi masa 3 hari untuk bayar.
  • Untuk pengguna Celcom boleh bayar melalui Share-A-TopUp.*kalau nak kad topup Takde masalah
  • Pengguna prepaid selain daripada Celcom, boleh bayar melalui Kad TopUp.
  • Berikan nombor Kad TopUp yang sudah digores, dan inbox saya difacebook.

TEMPAHAN EDIT BLOG :
  • EDIT BLOG CLASSIC  : RM 5.

Jika anda mahu menggunakan khidmat saya , tinggalkan comment di sini . Saya tidak akan menerima sebarang tempahan @ my chatterbox . Saya hanya akan menerima tempahan daripada Facebook . Sila hantarkan email pada saya di husnamusfirah@gmail.com jika anda mahu membuat sebarang tempahan atau sebarang pertanyaan . Copy form di bawah untuk membuat Edit Blog

PLEASE COMPLETE YOUR DETAILS :
NAME :
EMAIL :
URL/LINK BLOG :
COLOR :
NAME FB :

korang boleh isi form dekat atas nie . Tapi make sure semua maklumat diisi dengan betul .


For more information :
Contact me at @ : Blogpage or my Facebook
or email me at @ : husnamusfirah@gmail.com .



| New things